Перейти до основного вмісту

Досягнення

1. Сертифікат про прийняття участі у онлайн вебінарах з теми:
-  "Аналіз фізіологічних систем тварин на прикладі травної системи та наступне використання цього матеріалу для вивчення фізіологічних систем людини."
-  "Туберкульоз. Заходи та профілактика на державному й особистому рівнях"
2. Грамота 3 місце в конкурсі  Здорове життя спосіб буття з темою "Міна на нашому столі" захищала роботу учениця 7-го класу Черненко Інна
3. Конкурс малюнків Зоологічна галерея 1 місце учень 8 класу Заплава Давид
4. Прийняли участь у екологічній агітбргаді де зайняли 4 місце участь приймали 9, 8 класи.
5. Диплом третього ступеня на Всеукраїнському МАН де захищала роботу Буханець Ірина учениця 7 класу з темою "Нераціональне використання енергії в селі Федорівка".
6. Зайняла на олімпіаді 3 місце з біології Коваленко Євгенія учениця 11 класу, під керівництвом Лобач Тетяни Геннадіївни
7. Прийняли участь у конкурсі Здорове життя спосіб буття з темою "Вимкни комп ютер життя прекрасне" у номінації соціальна реклама. Захистила роботу учениця 8 класу Липовата Юлія та отримала 3 місце..
8. Сертифікат про прийняття участі у онлайн вебінарах з теми:
- "Особливості вивчення різних хребетних тварин у 7 класі"
- "Ссобливості вивчення теми: Транспорт речовин у 8 класі"
- " Як уроки предмету "Основ здоровя" можуть допомогти підліткам вирішувати косметичні проблеми."
- "Як на уроках предмету "Основ здоровя" формувати уявлення про безпеку харчування.
- "Використання елементів ТВВЗ - педагогіки на уроках біології"
- "Форми та методи подання матеріалів в умовах дистанційного навчання"
- "Ресурси міжнародних екологічних проектів для роботи в сучасній школі"
- "Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу"
9. Сертефікати про прошодження онлайн курсів з теми:
- "Вчимося жити разом" (30 год.)
- " З учнями про освіту та кар’єру" (8 год.)
- " Запобігання торгівлі людьми" (15 год.)
- " Основи реформи охорони  здоровя з допомогою eHealth"(2 год.)
- "Домедична допомога"(3 год.)
- " Автостопом по біології" (15 год.)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Форми та методи подання матеріалів в умовах дистанційного навчання

     Прослухала дуже цікавий вебінар і для себе взяла дещо нове. Тобто нові програми які я ще не переглядала.      Цікаве подання матеріалу та завдань для дітей можна подати в різних формах і на різних платформах. Це дуже цікаво!      Тим, що в подальшому, як що звичайно є така можливість, їх можна використовувати на уроках. В майбутньому я б хотіла спробувати ті платформи які мені найбільше сподобалися. І одина з них - це звичайний googl диск - там стільки всього можна створити форми, презнтації, тести і т. д. За допомогою презентацій можна створити навіть проект спільний з учнями. Вебінар дуже цікавий і в якійсь мірі повчальний!    

Жінки і чоловіки: гендер для всіх

 Вкурсі Основ здоров"я ми розглядаємо тему гендерної нерівності. Саме курс "Жінки і чоловіки: гендер для всіх" - дуже цікавий, так як, в ньому розкрито повністя проблему гендера. Курс проходить у 5 тижнів де розглядаються найрізноманітніші теми пов"язані з гендерною нерівністю. Посилання на онлайнкурс:  https://courses.prometheus.org.ua/courses/IRF/101/2015_T2/course/

Різноманітність ссавців

Урок № 55 Дата: 20.04.2016 Біологія 8 клас Тема: Різноманітність ссавців. Мета : Розширити і поглибити знання про ссавців, їх різноманітність, пристосування до певних умов середовища та визначення лідерських якостей шляхом використання методики перевернуте навчання. Прийоми активізації пізнавальної діяльності: завдання творчого і репродуктивного характеру, проблемне подання матеріалу, використання народної творчості, робота з відео та презентацією , робота в группах . Обладнання: Таблички; презентація; підручник; відео; додатковий матеріал. Основні поняття і терміни: сумчасті, яйцекладні (першозвірі), плацентарні. Тип уроку: методика перевернутого навчання. Хід роботи 1.     Організаційний етап Добрий день!  Сьогодні ми продовжуємо працювати над Класом Ссавці. Тож Запишіть тему нашого уроку.